Huisregels

Receptie


De receptie is op werkdagen geopend van 9:00 - 19:00. Bij binnenkomst wordt u geacht zich hier te melden. Voor het maken van een afspraak, het ophalen van diervoeding en/of medicijnen kunt u hier tijdens onze openingstijden terecht.
Voor consulten, behandelingen, onderzoeken, operaties etc. dient u eerst een afspraak te maken

Afspraak maken

In onze kliniek werken wij op afspraak, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen m.b.t. de reden van uw komst en om (lange) wachttijden te voorkomen.
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 19:00 op telefoon nummer 010-2849999.

Afspraak annuleren

Bij niet of niet tijdig geannuleerde afspraken (minimaal 24 uur van tevoren), onderzoeken, behandelingen en/of operaties zijn wij genoodzaakt onze kosten in rekening te brengen. Dit bedraagt in het geval van een consult € 26,95 (excl. administratie kosten), in het geval het een onderzoek, behandeling en/of operatie betreft kunnen de kosten van een niet tijdig geannuleerde afspraak oplopen tot € 125,00 (excl. administratiekosten)

Financieel

Houdt er rekening mee dat alle consulten, medicatie, voeding, onderzoeken, ingrepen, operaties e.d. direct
contant, per pin of creditcard moeten worden voldaan. Betaling op rekening is NIET mogelijk!
In het geval uw huisdier verzekerd is dient u de declaraties zelf te verzorgen.

Spoed

Tijdens de openingstijden kunt u ons voor spoedgevallen bereiken op ons reguliere telefoon nummer:
010-2849999
Buiten de openingstijden kunt u de dienstdoende dierenarts bereiken via telefoon nummer:
0900-2222112
Houdt u er rekening mee dat voor afspraken tijdens de spoeddienst een aangepast tarief geldt en u direct de factuur dient te voldoen.

Bestellingen

Wanneer u een product wilt bestellen welke niet tot onze standaard voorraad behoort, kunt u deze (onder bepaalde voorwaarden) bij ons bestellen. Uw bestelling dient uiterlijk maandag om 11:00 telefonisch aan ons te zijn doorgegeven voor levering in diezelfde werkweek.
Wanneer u een product besteld wat niet tot onze standaard voorraad behoort, verplicht u zich tot afname, het product wordt immers speciaal voor u besteld.

Retourneren

Reeds verkochte producten kunnen wij i.v.m. wettelijke eisen niet terug nemen. Wel kunnen wij voor u verzorgen dat deze producten voor u op de juiste manier vernietigd worden. De producten worden niet financieel vergoed.

In de kliniek

Het betreden van, en uw verblijf in, ons pand & terrein is voor u en uw huisdier geheel voor eigen risico.
In het geval u een besmettelijke ziekte vermoedt (bv. kennelhoest) dient u dit vooraf aan ons kenbaar te maken zodat wij passende maatregelen kunnen nemen.

Honden dienen te alle tijde aangelijnd te zijn en indien het een bekend agressief dier betreft dient deze voorzien te zijn van een muilkorf of snuitband.
Katten dienen in een deugdelijke kattenmand te worden aangeboden.